Aanmeldformulier regelingen

Wilt u als gemeente, provincie of rijksoverheid een nieuwe subsidie/lening aanmelden, wijzigen of afmelden? Dan kun u ons een email sturen.

 

Als u een bestaande regeling wilt wijzigen of afmelden, stuur dan in uw mail de naam mee waaronder de regeling op deze website vermeldt wordt. 

 

Vermeld bij het aanmelden van een nieuwe regeling:

 

  1. Titel van de regeling
  2. Soort regeling: subsidie/lening/overig
  3. Doelgroep: Woningeigenaar/VvE/Woningcorporaties en Particuliere woningverhuurders
  4. Link naar jullie webpagina met specifieke informatie over deze regeling
  5. Naam van organisatie die de regeling aanbiedt en uitvoert
  6. Bedrag
  7. Voor welke maatregel(en) is deze regeling geschikt?
  8. Omschrijving van de regeling
  9. Voorwaarden
  10. Begindatum
  11. Einddatum

 

LET OP: Onderstaande aanmeldpagina geeft te vaak foutmeldingen bij het verzenden en kunt u beter niet gebruiken.

 

 

 

Gegevens over de nieuwe regeling

Voeg extra plaats toe


Voeg extra maatregel toe

Aanbieder

Contactgegevens organisatie

Publicatie